loading...
مجله خبری فناوری اطلاعات، سئو، دیجیتال مراکتینگ و برنامه نویسی
علی بازدید : 29 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)

گذشته نیستند روزهایی که معامله گران سهام با عینک های بزرگ و لباس خواب بزرگ بیش از حد جدی به نظر می رسند — که جلوی دسک تاپ های بزرگ خود که ساعت ها طولانی در بازار مشغول مطالعه بودند نشسته اند.

 

شما می توانید تصور کنید که روند چقدر استرس زا بود. این خیلی بد بود که گرفتن تجارت در هنگام تجارت خوب مانند یک نفرین بود زیرا معامله گران به سختی می توانستند صفحه بزرگ را به سمت حلزون حرکت دهند.

 

آیا تا به حال بهتر شده است؟

 

آه بله! همه چیز خیلی بهتر شده است. امروز شاهد هستیم که بسیاری از معامله گران سهام از انعطاف پذیری که فناوری ارائه کرده است ، لذت می برند. پس از همه ، چه کسی عاشق وسایلی نیست که بتوانند در همه جا از آن استفاده کنند؟

 

اما تاکنون؛ بیشتر معامله گران بیش از شوق انعطاف پذیری هستند. آنها بیشتر از لپ تاپ های خود می خواهند.

 

خوب ، اینجاست که وارد می شویم

 

در این مقاله ، ما موارد خاصی را که قبل از خرید لپ تاپ برای تجارت خود خریداری می کنید ، به شما منتقل می کنیم. یک تاجر باتجربه می داند که گرفتن یک لپ تاپ که از نرم افزار تجارت پشتیبانی می کند ، چقدر مهم است.

 

شما و در این راهنمای خرید جامع چیزهای بیشتری کسب خواهید کرد - برای کمک به تصمیم گیری. و چهار گزینه عالی را خواهید دید!

 

فهرست مطالب

خلاصه سریع

وقت خود را گرفتیم تا یک تن لپ تاپ را در بازار بررسی کنیم که مناسب هر معامله گر باشد؛ با تجربه یا آماتور. در حالی که ما در آنجا بودیم ، شش مورد اصلی را بررسی کردیم: اندازه صفحه نمایش ، عمر باتری ، پردازنده ، نوع دیسک سخت ، طراحی و RAM. و تنها چهار مورد الزامات ما را برآورده کردند.

 

ASUS ZenBook UX410UA برای معامله گرانی که مذاکره در مورد عملکرد و پخت و پز نیست ایده آل است.

مک بوک ایر 13 اینچی اپل برای معامله گرانی که می خواهند عملکرد سریع و روان را برای جلسات معاملاتی خود داشته باشند ، یک مسابقه خوب است.

آیا بودجه دارید و به یک لپ تاپ با فضای ذخیره کافی احتیاج دارید؟ شما باید در جهت Acer Aspire E 15 نگاه کنید.

اگر ترکیبی از سازگاری و ماندگاری طولانی باتری را می خواهید ، Acer Swift 3 انتخاب خوبی است.

چه کسی باید این را بدست آورد؟

یک تاجر خوب قبل از نشستن در جلوی صفحه باید در قاب مناسب ذهن باشد تا در بازارها مطالعه کند. بنابراین ، هنگامی که مسائل روانی را به درستی دریافت کردید ، نکته بعدی اینست که درست آن را با لپ تاپ خود دریافت کنید یا در غیر این صورت به ذهن شما خطور می کند.

 

یک لپ تاپ معاملاتی مناسب برای معامله گرانی که می خواهند از هر ثانیه از معاملات خود بدون برخورد با مشکلات تاخیر لذت ببرند مناسب است. چه موقع باید تجارت کنند در مکانی که پریز برق نداشته باشد؟ این یک مشکل نخواهد بود ، زیرا یک لپ تاپ خوب تجارت بدون توجه به وضعیت برق از تجارت پشتیبانی می کند.

 

معامله گران از بسیاری از نرم افزارهای سنگین در لپ تاپ های خود استفاده می کنند. و فقط یک لپ تاپ خوب می تواند بدون نیاز به مشکلات بیش از حد در خدمت شما باشد. لپ تاپ های موجود در این لیست کاملاً چشمگیر هستند. اما ، ممکن است برای افرادی که از نرم افزارهای کمتری استفاده می کنند ، مانند نویسندگان ، آنها لازم نباشند.

 

بهترین لپ تاپ برای تجارت سهام در سال 2020: چه چیزی را باید در نظر گرفت؟

در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید قبل از خرید لپ تاپ معاملاتی در نظر بگیرید:

 

عمر باتری

 

قبل از خرید لپ تاپ معاملاتی ، بهتر است پردازنده هایی را با کارآیی انتخاب کنید. اگر اینتل را ترجیح می دهید ، به دنبال دیگری باشید که دارای پسوند U باشد زیرا انرژی کمتری مصرف می کند و عمر باتری طولانی را تضمین می کند. اما توجه داشته باشید که همه لپ تاپ های با کارایی بالا باتری طولانی مدت ندارند.

 

طرح

 

اگر یک تاجری هستید که همیشه در حال انجام است ، یک لپ تاپ باریک تر پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. بدون شک ، اکثر لپ تاپ های فوق باریک می توانند گران باشند. اما ، می توانید توجه بیشتری به این واقعیت داشته باشید که کیفیت ساخت و طراحی فوق العاده ای را ارائه می دهد. همچنین این لپ تاپ باید از دریچه های دفع گرما به اندازه کافی برخوردار باشد که از گرم شدن لپ تاپ شما جلوگیری می کند

 

اندازه صفحه نمایش

 

اولین چیزی که معامله گران به آن زحمت می دهند صفحه نمایش لپ تاپ های آنها است. به هر حال تعجب آور نیست ، با توجه به این که همیشه چشم هایشان در اکثر اوقات روی صفحه ثابت است.

 

بنابراین ، اندازه بزرگتر صفحه نمایش تجربه مشاهده راحت تری را به تجار ارائه می دهد. اگر اندازه صفحه نمایش کوچکتر را ترجیح می دهید ، به این معنی است که شما ممکن است گاهی اوقات چشم خود را صاف کنید ، اما به تجار اجازه می دهد تا بدون دردسر حرکت کنند. صرف نظر از اندازه صفحه نمایش ، لپ تاپ هایی با وضوح بالا نیز ضروری است.

 

ذخیره سازی

 

ظرفیت ذخیره سازی لپ تاپ برای معامله گران سهام که دارای فیلم ها یا تصاویر زیادی هستند که قصد ذخیره آنها را دارند ، بسیار حیاتی است. اگر این شما هستید ، بهتر است یک لپ تاپ SSD را از طریق HDD انتخاب کنید.

 

رم

 

بیشتر معامله‌گران کارهای چند وظیفه زیادی انجام می دهند. باز کردن تعداد زیادی برگه در مرورگر مانند Mozilla FireFox یک کار را انجام می دهد: حافظه رم خود را بخورید. بنابراین ، اگر قصد داشتن تجربه تجارت صاف را دارید ، باید به سراغ رم بالاتر بروید.

 

پردازنده

 

پردازنده یک لپ تاپ معاملاتی باید عملکرد یکپارچه داشته باشد. از دست دادن تجارت به دلیل پردازنده آهسته بسیار ناامید کننده است. گزینه های شما چیست؟ Core i3 شروع خوبی است. اما ، برای اطمینان از هر نوع عقب ماندگی و تنگناها ، Core i5 ایده آل است.

 

بهترین لپ تاپ برای معاملات سهام: گزینه های ما برای سال 2020

1. ASUS ZenBook UX410UA

 

ASUS ZenBook UX410 یک لپ تاپ با قدرت می باشد که عملکرد مطلوب مورد نیاز برای حمله به حمله حباب را از طریق جلسه معاملاتی شما فراهم می کند. این پردازنده با پردازنده Intel 8 Generation همراه است که می تواند همه نرم افزارهای تجاری خود را به راحتی پشتیبانی کنید.

 

اگر مسافرتهای زیادی انجام می دهید ، گرفتن مدل ZenBook UX410UA به زحمت نخواهد بود ، زیرا این فقط 18.95 نازک است و 3.1 پوند وزن دارد. تجزیه و تحلیل نمودارهای شما همیشه لذت بخش خواهد بود زیرا دارای صفحه نمایش واضح و دیدنی 14 اینچی با زاویه دید است.

 

این همش نیست.

 

تولید کننده با ASUS Eye Care آمده است تا میزان انتشار نور آبی از LCD را تا 30 درصد کاهش دهد - این امر خطر خستگی چشم را کاهش می دهد.

 

همچنین ، دارای حافظه پر سرعت است که به شما یک تجربه محاسباتی بی دردسر را در همراه با یک HDT 1TB و SSD 128 گیگابایتی می دهد. بنابراین ، می توانید فایل های بزرگ را با سرعت ذخیره کرده یا بارگیری کنید ، و زمان بوت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

 

آنچه دوست داریم:

 

سبک وزن است

صفحه نمایش عالی

حالت مراقبت از چشم ASUS که از چشم شما محافظت می کند

ساخت عالی و محکم

آنچه ما دوست نداریم:

 

این نسخه با مشخصات پایین تر از SSD 128 گیگابایتی ارائه می شود

>> بررسی قیمت در آمازون <<

 

2. مک بوک ایر 13 اینچی اپل

 

Apple 13.3 MacBook ترکیبی فوق العاده از قابلیت حمل و سرعت است. این لپ تاپ از پردازنده دو هسته ای اینتل 5 نسل بهره می برد. این پردازنده دارای 8 گیگابایت رم DDR4 است که تضمین می کند تجربه تجاری شما هموار باشد.

 

هنگام نمایش صفحه نمایش ، MacBook Air با نمایشگر 13.3 اینچی Retina خود تولید می کند که فیلم ها و تصاویر روشن و شفاف تولید می کند. همچنین بدان معنی است که این لپ تاپ برای ارائه نمودارهای بازار و سایر فعالیت ها بسیار عالی است.

 

عمر باتری حدود 10 ساعت است که به شما امکان می دهد تا به صورت کارآمد حرکت کنید. معامله گران نیازی به نگرانی در مورد گرمای اضافی ندارند زیرا لپ تاپ گرما را اشاعه می دهد - بنابراین ، درجه حرارت ایجاد نمی شود. در مورد لپ تاپ لپ تاپ ، حرکات انگشت را به طور دقیق ضبط می کند.

 

آنچه دوست داریم:

 

سبک وزن است

قابل حمل است

عمر طولانی باتری

عملکردی سریع و روان دارد

این صفحه نمایش دارای کیفیت بالا است

آنچه ما دوست نداریم:

 

شما نمی توانید RAM را ارتقا دهید - زیرا این دستگاه در مادربرد لحیم شده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,098
  • بازدید کلی : 4,397